SS501 Triple S Turkey

Ss501 hakkında her şey
 
KapıAnasayfaTakvimKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

  ^^PLAYFUL KISS^^

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Sonraki
YazarMesaj
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 00:51

Çok selaaaam

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
shin_neul



Mesaj Sayısı : 553
Points : 3268
Reputation : 246
Kayıt tarihi : 03/02/10
Yaş : 23
Nerden : Young Saengin kalbinden ^_^

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 12:28

Bayram gezmesindeydik aşkımla yeni geldik. heyy

_________________

Senin İçin Olan Aşkımı Hissedemiyor Musun?
Bu Aşk Değil Mi?
Seni Özledim...
Fısıltılarımla Bağırdım...
Ama Neredesin?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 13:32

Ayy hoşgeldiniz Nur bize de uğrayın b1
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:11

Dün yoklardı ama bugün Jungla Kyu da geliyo birlikte gezelim bari

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:22

Evet evet ya süper olur Merveee face hesabı açılmış Ama istek yollanmıyor ya...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:27

Yaa arkadaşlık isteği yolla bile yazmıyo niye böyleki amaaa
Peki bu hacklenme olayı ne olmuş???

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:31

Bilmiyorum tek bildiğim sorunun çözüldüğü...Ve istek yollanmamasının sebebi arkadaş listesini dolması olabilir ama emin değilim Offf yeni hikaye yazmaya başladım Merve ama sonu nereye gider hiç bilmiyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:34

Acaba ayarlardan kendi mi kaldırdı istek yollamayı? Öyle bişey olabiliyomu acaba?
Kızz yeni hikaye nasıl bişey azcık fragman ver

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:38

Ya bilmiyorum oppam kızıp öyle bir şey yapmış da olabilir ama daha twitter a falan bakmamış
Hikayeye gelince, biraz farklı olsun istiyorum, az önce yazdım ilk kısmını ama bilmiyorum ya...Bir iki süprizim de olabilir, ama silebilirim de...Devamına bağlı Eğer ortaya klasik bir şey çıkarsa sileceğim zaten sesiz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:43

Bak çok meraklandım şimdi sürpriz falan Silme sen yaa ne kadar meraklısın silmeye

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:46

Ha ha evet öyleyim sanırım ama sadece kendi yazdıklarım için öyle Merve Süpriz var gibi eğer tam uyarsa sana yollarım fragman falan:P
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:55

Bekliyorum o zaman çünkü çok meraklanırım ben

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 14:57

Hmmm...İyice karıştı aklım ya...Şimdilik yazmadım kabul et Merve ne olacağı hiç belli olmaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 15:00

Walla ne olacağı belli olmaz da yine de aklında bişeyler varken çalış üzerinde derim

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 15:03

Çalışıyorum Fragmana benzer bir şeyler bile yazdım hatta( Ki daha ortada sadece giriş kısmı var) Deneyeceğim Merve, umarım güzel bir şey olur ve burada paylaşırım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 15:06

Güzel olur oluuuur sen merak etme msj atmalısın bana kısa bi fragman Bu kadar konuşmaya meraklandım iice

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
my_angel



Mesaj Sayısı : 913
Points : 3442
Reputation : 126
Kayıt tarihi : 05/07/10
Yaş : 25
Nerden : SS501 in nefes aldığı heryerden...:))

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 15:11

Hmmm...Tamam atacağım ama şimdi çıkmalıyım Geldiğimde bir sorun çıkmazsa atarım sana karışık bir şeyler anlaştık mı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   C.tesi Eyl. 11 2010, 15:16

Tamamdır anlaştık bekliyorum

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hyun joong^^flower



Mesaj Sayısı : 576
Points : 3101
Reputation : 30
Kayıt tarihi : 01/04/10
Yaş : 29
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Ptsi Eyl. 13 2010, 18:11

Merve,sinem ben olaya yabancı kaldım ne oldu yaa...şimdilik yine gidiyorum yarın buradan limse koparamaz beni hadi kendinize iyi bakın işte
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Salı Eyl. 14 2010, 11:55

Sinem bi hikaye yazıyomuş ama kararsızlıklar yaşıyo bazı şeyler içine sinmiyo sanırım
Ben de nasıl bişey çok merak ettim fragman istedim
Yaa sen pek yoktun buralarda gerçi ben de çok takılamadım ama

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hyun joong^^flower



Mesaj Sayısı : 576
Points : 3101
Reputation : 30
Kayıt tarihi : 01/04/10
Yaş : 29
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Salı Eyl. 14 2010, 12:01

Evet biraz kopmam lazımdı kadar ama tekrar bağlandım aranıza
Bende faceden onu soruyordum şimdi sinemin pcsi bozulmuş yıldırım düşmesi sonucu fazla akım geldi galiba bir süre giremiyo buraya telefondan mesaj atoyo faceye bende sordum şimdi konusunu merakla cevabını bekliyorum
Bu ara çok hikayemiz var ama aklım karışıyo okurken angisi diye geçiriyorum içimden biraz okuyunca heee diyorum
Birde bölümler nadir gelmeye başladı...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Salı Eyl. 14 2010, 12:11

Evet epey hikayemiz var bu ara ama önceki hikayelern yeni bölümleri yavaş geliyo
Sen ne zaman yazcaksın? Bak sabrsızlıkla beklediğim bi hikaye var biliyosun

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hyun joong^^flower



Mesaj Sayısı : 576
Points : 3101
Reputation : 30
Kayıt tarihi : 01/04/10
Yaş : 29
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Salı Eyl. 14 2010, 12:28

Bilmezmiyim ama seninkine başlamamıştım onada bu akşam başlayayım canım o zaman ...malum bu ara bi hyundur gidiyo hyundan hikayelerim çok ama şu öbürleri bitsin biraz ortamı dağıtalım diğeriyle öyle eklicem..büyüsü bozulmasın
Başına oturdummu su gibi geliyo fikirler zaten bu akşam başlayayım biraz biriksin öle ekleyeyim buraya bilgisayar kendime ait olsa başında oturarak yazcam aslında ama bizimkiler rahat bırakmazlar....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3378
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Salı Eyl. 14 2010, 12:32

Ayy canım walla başlasan ne iyi olurr ama inşallah pc en çok sana kalır da rahat rahat eklersn bölümleri

_________________

You are the strength that keeps me walking.
You are the hope that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose, you're everything...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hyun joong^^flower



Mesaj Sayısı : 576
Points : 3101
Reputation : 30
Kayıt tarihi : 01/04/10
Yaş : 29
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Salı Eyl. 14 2010, 12:32

Sinem kayboldu konuyu sordum ama ses seda yok merve
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ^^PLAYFUL KISS^^   Bugün 13:37

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
^^PLAYFUL KISS^^
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
8 sayfadaki 11 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SS501 Triple S Turkey :: SS501 FİLMLERİ TANITIMI-
Buraya geçin: