SS501 Triple S Turkey

Ss501 hakkında her şey
 
KapıAnasayfaTakvimKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 yeni ailem ve ilk aşkım

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4
YazarMesaj
My Prince Heo Young Saeng



Mesaj Sayısı : 184
Points : 2471
Reputation : 13
Kayıt tarihi : 16/09/10
Yaş : 20
Nerden : Heo Young Saeng'in Gülüşündeki Gamzelerden

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Çarş. Kas. 03 2010, 20:20

YAAA KIZ SENİ GİDİ SENİİ aa aa KALBİM YERİNDEN ÇIKIYO SANDIM tey SÜPERDİ YAAA DEWAM DEWAM BAŞKA HİKAYEYE GEÇİVER love love
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
merviş



Mesaj Sayısı : 168
Points : 2436
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 26/09/10
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Çarş. Kas. 03 2010, 20:38

yarın eğer inşl. yeni hikaye sende yni bölüm yaz artık ama bekletme
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ruk!Ye _ JOON



Mesaj Sayısı : 65
Points : 2384
Reputation : 10
Kayıt tarihi : 11/08/10
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Ptsi Kas. 15 2010, 23:00

Çok iyi olmadı mı?? 0_o
Ben Final bölümüne ve saeng'ın evlenme teklifi edişine bittim... :)
Yeni hikayenide okudum zaten^^
Herşey güzel böyle devam et tatlım....0^_^0
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
merviş



Mesaj Sayısı : 168
Points : 2436
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 26/09/10
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Salı Kas. 16 2010, 19:12

ederim ama bu hikaye o kadarda güzel olmadı zaten inş. yni hikayem güzel ve komik olur
özelliklede komik
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
My Prince Heo Young Saeng



Mesaj Sayısı : 184
Points : 2471
Reputation : 13
Kayıt tarihi : 16/09/10
Yaş : 20
Nerden : Heo Young Saeng'in Gülüşündeki Gamzelerden

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Çarş. Kas. 17 2010, 18:13

Hehehe tabi kızz saeng kime evlenme teklifi ediyo sanıyosunuz?? cevap:bana ama ölee yağmur benim :D aşkım işte benim aşkım kibarr :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
merviş



Mesaj Sayısı : 168
Points : 2436
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 26/09/10
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Perş. Kas. 18 2010, 16:12

:D zaten etmezse sen çıldırırsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
My Prince Heo Young Saeng



Mesaj Sayısı : 184
Points : 2471
Reputation : 13
Kayıt tarihi : 16/09/10
Yaş : 20
Nerden : Heo Young Saeng'in Gülüşündeki Gamzelerden

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Cuma Kas. 19 2010, 08:55

Kızz ne çıldırması ne çıldırması çıldırmak hafif kalır kafayı yerim :D :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
merviş



Mesaj Sayısı : 168
Points : 2436
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 26/09/10
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Cuma Kas. 19 2010, 18:28

:D biliyoz heralde cnm kfayı yiceni
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: yeni ailem ve ilk aşkım   Bugün 14:30

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
yeni ailem ve ilk aşkım
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» en yeni espriler
» ARADIĞINIZ ACAPELLALAR
» Yeni Nesil Grafiker Forumu ! - Grafikcell

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SS501 Triple S Turkey :: SOHBET VE EĞLENCE :: SS501 İLE İLGİLİ SENARYOLAR-
Buraya geçin: