SS501 Triple S Turkey

Ss501 hakkında her şey
 
KapıAnasayfaTakvimKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Kim Hyun Joong

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
melek green peas



Mesaj Sayısı : 91
Points : 2796
Reputation : 144
Kayıt tarihi : 02/02/10
Yaş : 26

MesajKonu: Kim Hyun Joong   Perş. Nis. 15 2010, 17:53




























_________________


( Duyuru: Arkadaşlar, cümlelerimize büyük harfle başlamaya özen gösterelim + işaretler yerine smilelerimizi kullanalım.Harfleri çift kullanarak ve kelimeleri kısaltarak görüntü kirliliğine yol açmayalım.Lütfen herkez mesajlarında, bu hususlara dikkat etsin!)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
choon hee



Mesaj Sayısı : 69
Points : 2510
Reputation : 15
Kayıt tarihi : 05/04/10
Yaş : 23
Nerden : hiiç batmayan güneşim'in kalbinden

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   C.tesi Nis. 24 2010, 11:27

oyyyyy şu içi görünen fotosu süper valaa,:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ss501turkishfans.yetkinforum.com/
shin_neul



Mesaj Sayısı : 553
Points : 3270
Reputation : 246
Kayıt tarihi : 03/02/10
Yaş : 23
Nerden : Young Saengin kalbinden ^_^

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   C.tesi Nis. 24 2010, 17:34

Lider ya harbi lider karizma abidesi çocuk aa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Cuma Nis. 30 2010, 18:18

choon hee demiş ki:
oyyyyy şu içi görünen fotosu süper valaa,:)

Haha içi görünen fotosu
Gerçekten hepsi özene bözene yaratılmış ama liderde bide olgunluk fazlasıyla var :) jung min ( <3 ) yerinde durmuyor , ama lider gayet olgun :) double karizma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hyun joong^^flower



Mesaj Sayısı : 576
Points : 3103
Reputation : 30
Kayıt tarihi : 01/04/10
Yaş : 29
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Cuma Mayıs 07 2010, 18:17

Oy oy resimler gerçekten bi harika her yerinden bir tatlılık fışkırıyor yerim ben seni yer yer
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:06















Birazcık benden olsun :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:11







bu resim çok tatlı cidden :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:16






klipte çok kötü bozmuştu kız :D unutamam :D



şimdilik hyun joong'cular için bu kadar gene bulursam yüklemeye devam edicem :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:20


o boyun niye öyle yan durmuş ya :)





nasıl fotoğraf bu ya :D

dayanamadım yüklemesem çatlardım devamı gelecek :) siteye katkımız olsun :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:25











:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:27





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 16:34

hehe :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
shin_neul



Mesaj Sayısı : 553
Points : 3270
Reputation : 246
Kayıt tarihi : 03/02/10
Yaş : 23
Nerden : Young Saengin kalbinden ^_^

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 17:09

Vay vay vay Büşram süper fotoğraflar

_________________

Senin İçin Olan Aşkımı Hissedemiyor Musun?
Bu Aşk Değil Mi?
Seni Özledim...
Fısıltılarımla Bağırdım...
Ama Neredesin?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 17:23


hihi dile bak :)
haha kopmamak elde değil :) xD




sizler için hayatım :):) Boş boş durmakla olmuyor biraz katkım olsun istedim :) Park içinde yapacağım tabiki ama onu haftasonu :) <3<3 aa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bu-SS-ra



Mesaj Sayısı : 46
Points : 2489
Reputation : 20
Kayıt tarihi : 06/04/10
Yaş : 23
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 17:35


:)







bu çocuk hep esniyor Allah'ım :)

sendeki bileklik bende yok ya :D




:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duygu hyun joong



Mesaj Sayısı : 121
Points : 2576
Reputation : 60
Kayıt tarihi : 06/05/10
Yaş : 22

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Ptsi Mayıs 10 2010, 17:59

süper fotolar kızlar elinize sağlık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hyun joong^^flower



Mesaj Sayısı : 576
Points : 3103
Reputation : 30
Kayıt tarihi : 01/04/10
Yaş : 29
Nerden : İSTANBUL

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Cuma Mayıs 14 2010, 17:35

Resimlere baktıkça tuhaf oluyorum kalbimin atışları hızlanıyo
Ahh olamazki bu kadar tatlı doğal bir insan ellerinize sağlık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
moongirl



Mesaj Sayısı : 202
Points : 2622
Reputation : 10
Kayıt tarihi : 14/06/10
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Salı Haz. 15 2010, 18:17

off offf anamm offf love
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
moongirl



Mesaj Sayısı : 202
Points : 2622
Reputation : 10
Kayıt tarihi : 14/06/10
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 02:40

Bunlarda benden cano







Sayfa başına dön Aşağa gitmek
moongirl



Mesaj Sayısı : 202
Points : 2622
Reputation : 10
Kayıt tarihi : 14/06/10
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 02:47







Sayfa başına dön Aşağa gitmek
shin_neul



Mesaj Sayısı : 553
Points : 3270
Reputation : 246
Kayıt tarihi : 03/02/10
Yaş : 23
Nerden : Young Saengin kalbinden ^_^

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 10:28

Ya Lida^m giy üstüne bişey valla korkuyorum bişey olcak diye yaaa

_________________

Senin İçin Olan Aşkımı Hissedemiyor Musun?
Bu Aşk Değil Mi?
Seni Özledim...
Fısıltılarımla Bağırdım...
Ama Neredesin?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ophelia



Mesaj Sayısı : 798
Points : 3380
Reputation : 145
Kayıt tarihi : 23/04/10
Yaş : 27
Nerden : KUYUDAN =)

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 13:20

Ee insanda böyle vücut olunca açıp gösteriyo tabi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
moongirl



Mesaj Sayısı : 202
Points : 2622
Reputation : 10
Kayıt tarihi : 14/06/10
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 15:17

ölee tabii :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
shin_neul



Mesaj Sayısı : 553
Points : 3270
Reputation : 246
Kayıt tarihi : 03/02/10
Yaş : 23
Nerden : Young Saengin kalbinden ^_^

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 16:40

Ya tamam göstersin bişey demiyom ama hasta olcak yaaaaa

_________________

Senin İçin Olan Aşkımı Hissedemiyor Musun?
Bu Aşk Değil Mi?
Seni Özledim...
Fısıltılarımla Bağırdım...
Ama Neredesin?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
moongirl



Mesaj Sayısı : 202
Points : 2622
Reputation : 10
Kayıt tarihi : 14/06/10
Yaş : 23

MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Perş. Haz. 17 2010, 21:01

yok yok olmaz ona bişeck cnm :D melek o melek :D aa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Kim Hyun Joong   Bugün 14:31

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Kim Hyun Joong
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SS501 Triple S Turkey :: SS501 RESİMLERİ-
Buraya geçin: